2015 m. birželio 1 d., pirmadienis

Apsilankymas populiarus dainininkas Maksim

Apsilankymas populiarus dainininkas Maksim

Marina Maximova - - daugelio prestižinių muzikinių apdovanojimų, muzikos prodiuseris, populiarus dainininkas Maksim nugalėtojas paskelbė Maskvos būsto modernaus stiliaus, visų pirma, jei funkcionalumą ir patogumą Suprantama vertinami. Ji buvo kaip kai viskas užsakyta ir nieko neleidžia sparčią pažangą. Aktorė tiki, kad tam tikrų energijos galia ir neabejoja, kad jos namas - yra gyvas organizmas, turintis gydomųjų galių, kurios įkvėpė į jo meilužės.

Žurnalistas: "Pasakyk man, yra jūsų pirmasis savo turtą?

M | Pakeičiau ne vieną saugią vietą prieš ten buvo nuosavybė, kurioje gimė dukra, ir ankstesnio būsto Aš prijungiau šiltų prisiminimų daug. Ir tai butas, aš nusipirkau prieš dvejus metus su "Gala Records" pagalba man padėti pirmoje vietoje profesinės veiklos ir lemiamas mano namų, įskaitant klausimus, kad aš ne atitrauktų nuo darbų ir gali visapusiškai dalyvauti Muzika, Menas, studija, komanda ... Į ilgalaikio bendradarbiavimo tapome draugais, ir esu dėkingas, kad aš palaikau. Bendrovė kreipėsi į patyrusių nekilnojamojo turto, ir jie rado gyvenamąją erdvę prestižinėje ir ekologiškai švarią zoną dėl Maskvos vakaruose. Be to, kvalifikuotas komanda atlikti remontą kaip įmanoma greičiau.

Žurnalistė: Bet jūs anksčiau suformulavo savo reikalavimus?

M | Aš ne sugadina. Užaugau mažame bute su žemomis lubomis ir niekada siekė gyventi namuose. Ankstesnis mano būsto - mažas metrais, bet tik name su labai aukštomis lubomis, dideliais langais, platus palangės ir iš pradžių pajutau, Ant. Tačiau jis vėliau naudojamas, ir net pradėjo like. Tačiau bet kuriuo atveju mano kampe aš pamačiau gana paprasta: staliuką prie lango šalia šaldytuvo. Jis nukreipia visą dizainerio Ella šaknų. Ji sukurta, sukūrė dizainą, nes mano pageidavimus ir norus, sutiko su manimi pagrindinę koncepciją interjero ir tada konsultuojamasi dėl svarbiausių klausimų. Dabartinė siūloma versija, aš net ne ginčijamas. Pirma, atviro plano, kur vaizduotė gali paleisti laukinių, kaip įmanoma. Antra, didelė aikštelė, puikus vaizdas.

Žurnalistė: išdėstymas jums atėjo su savimi?

Apsilankymas populiarus dainininkas Maksim

M | Taip, dizaineris tai tik ištaisyti. Apartamentų plotas planuojamas taip, kad salė, svečių vonios kambarys, virtuvė-svetainė, vaikų darželio, svečių kambarys, erdvi rūbinė ir mano miegamasis su vonios kambariu. Miegamasis - mano mėgstamiausia vieta namuose. Jis atitinka labiausiai mane: uždarytas, lakoniškas, sprendžiami juodos ir baltos ir pilkos skalės, be nereikalingų dalykų, galite išeiti į pensiją nuo miesto triukšmo. Nėra ant lovos monogramos, užuolaidos ant nuotolinio valdymo pulto ... Jeigu mes kalbame apie apdaila, durys visi balti, sienos dažytos šviesiai, alyvuogių pilka tonas, taip pat visame bute, bet ant vienos sienos, kontrasto - ekrano užsklanda su juoda ir pilka modelis. Jie papildo pačią skalę užuolaidos. Aš namuose yra jauki ir patogi, nes viskas yra apgalvota tinkamai, iki lizdų ir jungiklių, jokių nereikalingų malonumų vietą. Apšvietimas - atskiras klausimas. Jo pasirinkimas rezervą, nes man tai labai įdomu procesas. Tikriausiai, jei nebūčiau tapti aktore, ji būtų eiti į menininkų visame pasaulyje, nes tai nėra abejingi lemputes, ypač trijų matmenų formos. Mano bute iš įvairių šviestuvų daug. Viename miegamajame tik keletas, ir jie yra sudėtingas dizainas. Bet tai mane traukia ir originalumą.

Žurnalistė: Making salę gana glaustai ...

Apsilankymas populiarus dainininkas Maksim

M. | Tai gerai. Aš nesugalvojau nieko ypatingo - nusipirkau baltą namą su lempa sconces, kabyklos ... Man nereikia jokio papildomo elementai statusą. Tai buvo keista staiga pasukti nuo paprasto mergina mėlyna grynakraujis panele ir kurti patiems karališkųjų interjerus. Aš juose šalta.

Žurnalistė: Matau, kad gyvosios tradicijos kartu su virtuve. Galbūt jūs dažnai vyksta aplankyti?

Apsilankymas populiarus dainininkas Maksim

M | Taip, turiu patį didelį darbuotojų, o kolegos, kaip man atrodo. Dažnai mes pažymėti atostogas čia, kviečiame menininkus apmokyti gyvūnai. Taigi aš įkūnyti savo vaikystės svajonę. Gyvenamasis kambarys užsibrėžė tamsiai sofos, žemas kavos staliukas iš BoSoncept ir balta smėlio su aukso dryželiais virtuvė patogiausių maisto ruošimui. Ir jis taip pat pagaminti pagal užsakymą. Šaldytuvas Smeg sėkmingai įrašytas į bendrą istoriją. Taip pat kaip stalo su kėdėmis ir komoda, kuri išsirinkau iš katalogo. Net mūsų katė Veislė Meino meškėnų mėgsta būti čia.

Žurnalistė: Bet už ketverių metų dukra Alexandra vaikai - romantiškas.

M. | Kai buvau vaikas, buvo draugai su berniukų, tada mano vaikas yra gana skirtingi. Taigi savo dukters kambarys yra papuoštas su specialia švelnumo: lova, kaip princesė su rožių, odininkas, veidrodis. Laikomasi vienos sienos tapetai principas ir čia tik žalią foną, pavyzdžiui, kilimėliai, panašių į žolę. Lemputė ant lubų ir sienų lempos primena kekių baltų serbentų.

Reporteris: Vonios yra susijęs su garderoba ir yra atskirta nuo miegamojo užuolaida ore ...

M | Dizaineris įgyvendinti savo svajonę: meno persirengimo kambarys, kur spintos daug pagamintas iš medžio, su išgalvotas papuošalų, vonia - elegantiškas rausvos ir mėlynos spalvos mozaikos, smėlio granito plytelės ant grindų ir dideliu veidrodžiu, papuoštas su daug šviesos. Aš gauti gerą kambarį, bet be langų. Tai kur aš ruošiasi koncertų, šaudymai. Netoliese yra erdvi rūbinė su tuo pačiu baldų, kaip vonioje, pagamintas pagal užsakymą vidaus meistrų.

Žurnalistė: Jeigu tu pats visiškai atkurti galią?

M. | Žinoma, gamtoje. Kai aš pavargsta, aš palikti miestą. Turiu kotedžą - medinis namas, visiškai Gyvas, su židiniu, antikvariniai laikrodžiai, baldų ta pačia dvasia. Kalėdų eglutė Naujųjų Metų apsirengti retro stiliaus. Kai dukra buvo tik kelis mėnesius, mes nuėjome ten su ja - pasislėpė ir klausėsi vinilinių įrašų, augo visame ... ne gyva siela, miškas, upė sangrūdas ... ideali vieta gyventi taikiai, galvoti apie daugelį dalykų, nuo stumdymasis ir šurmulio pertraukos. Tačiau toks atmosfera reikalauja man tik retkarčiais. Visi laiko aš dera su didmiesčio ritmu poilsio.

Žurnalistė: Mados tendencijos pirkti užsienyje vila jums nepalaiko?

M. | su vaiku aš užmigti ant įvairių jūrų, tačiau tai mažai tikėtina, kažkur osyadu. Aš myliu savo balų aš, matyt, nesunaikinami. Tiesiog žinau, kad visada gyvena Rusijoje.