2015 m. birželio 1 d., pirmadienis

Apsilankymas populiarus aktorius Dmitrijus Maryanov

Apsilankymas populiarus aktorius Dmitrijus Maryanov

 Filmografija kino ir teatro aktorius Dmitrijus Maryanov turi daugiau nei 60 plėvele kreditus. Baigęs teatro mokykloje. BV: Shchukin Pažymėti Zacharovas, pakvietė jį į trupės "Lenk". Šiuo metu Dmitrijus - Aktorius "Nepriklausoma kino projektas". Su ironija žiaurumo jutiklinis neapsiriboja aktoriaus vaidmenis, ji atsispindi viskas, kas jį supa. Tai butas Khoroshevskoye užmiestyje - su stipriu vyrų charakterį: saugomos, italų estetinės, funkcinės ir jaukus tuo pačiu metu.

Žurnalistė: Dmitrijus, esate daugelį metų nuomininkas ir pagaliau įgijo butą ...

Apsilankymas populiarus aktorius Dmitrijus Maryanov


DM | Žinoma, aš jau seniai norėjo turėti nekilnojamąjį turtą, tačiau pirmą kartą nusipirkau žemę ir pastatė vasarnamį Maskvoje, Novorizhskoe kryptimi, o Maskvoje butai negali gauti aplink, ir nebuvo tokios lėšos. Žinau ir aš myliu sostinės į šiaurę, todėl manoma, kad tikrai čia gyvena. Net aš bandau tapti gyvenamojo ploto naujame pastate Khodynka savininkas, bet kainos pakilo iki tokio Stulbinantis greičiu, kad aš juos tiesiog neturite laiko. Galų gale, aš vis dar pasisekė, nes mano draugas ir kolega, aktorius "Kvartetas" Leonidas Baratz. Gyvenu čia šešerius metus, bet jo stilius butas rado prieš metus.

Žurnalistė: Tai aišku, kad nesiteikė talentingas dizaineris ...

Apsilankymas populiarus aktorius Dmitrijus Maryanov


DM | Tai tiesa. Kai aš pažiūrėjau į savo draugų - Inga Ilm (aktorė, geriausiai žinoma dėl filmo "iš Petrovo ir Vasechkina Adventures") ir jos vyras, dizainerio Igorio Severtsev. Jis iš karto pastebėjote antikvariniai Copper Kettle - tuo metu aš po jį ilgą laiką medžioti ir rasti tinkamą instancijos Sankt Peterburge. Čia yra iš pažiūros paprastas daiktas buvo atspirties taškas kuriant namus. Igoris pasiūlė man gimtadienio dovana savo paslaugas. Žinoma aš sutikau, nes jis žino mano skonį ir pageidavimus, todėl aš jam pasitiki visiškai ir paliko aštuonis mėnesius Odesoje pašalinti. Tiesiog šį kartą, pakanka baigti remontuoti.

Žurnalistas: Bet jūs vis tiek išreiškė savo norus?

Apsilankymas populiarus aktorius Dmitrijus Maryanov


DM | Žinoma. Dizainas projektas man patiko. Iškalbinga, iš tikrųjų viskas daroma tiksliai trišakis! Baldai yra pagaminti pagal užsakymą Tulis amatininkus. Durys su žalvario rankenėlėmis, spinta, komoda ir ilguoju koridoriumi suoliuko taip pat juos. Jis yra gerai sumaišytas ir spalvotųjų metalų Heron lempos. Tuo durų kabo varpas, kuris Raginu tradicijos, grįžta namo. Bute yra įdomių, aš surinktų daug dalykų, ir aš juos naudoti nuolat: vario keptuvės ir galvą, omletnitsa padengti praėjusio šimtmečio, Vokietijos prieš karą Secateurs, antikvariniai stalo įrankiai, cukraus dubuo, sriuba dubuo iš anglų porceliano išvedė iš sendaikčių turgaus. Yra dovanos. Pavyzdžiui, paveikslėlį su kiaušinienė ir grafinas daviau Daniel Spivakovsky.

Žurnalistė: Jūs neužsiima pertvarkymo?

Apsilankymas populiarus aktorius Dmitrijus Maryanov


DM | Ne, tiesiog bando antrą vietą už sūpynės durys į vonios kambarį ir į miegamąjį padarė Prancūzijos langą, plius išduotas balkonas, o dabar pusiau apskrito Kalvystė tvora bus papuošti gėlių ir uogos. Kaip vonios, tai tikrai atrodo daug naudingiau, jei ji yra dvigubas duris su intarpų iš matinio raštuotas stiklas. Bet kambarys yra verta: į jo apdaila naudojamas akmuo, maišytuvai ir jų priedai - varis, veidrodis mediniame rėmelyje. Lovos, spintos ir knygų spintos miegamajame yra pagaminti pagal užsakymą. Pirkti turėjo tik Italijos stiklo šviestuvai ir tamsiai tekstilės ant langų. Kitas kambarys, kur dabar stovi raižyti mediniai ekraną, planuojama vaikams. Tuo tarpu čia, ant palangės aš augti tulpė, citrina, kaktusas ir kai egzotinių augalų.

Žurnalistė: Į kambarį ant žemės balkonai medinių barų su aukštos kėdės ...

DM | Didžiosios sąvoka Igoris! Svečių paprastai sėdi, ir iš kambario ir iš balkono - tiesiai prie lango su vaizdu į miestą. Netoliese yra baras spintelė su akiniai, akiniai, puodeliai, ąsočių įvairių formų, ir jie neturi renka dulkes ir aktyviai dalyvauja byloje (juokiasi). Ketaus liustra su žvakių ir odinė sofa aš nusipirkau sau, bet meistras zapatinirovali liustra ir sofa-specialiai metai. Jam, be įsigijo milžinišką lempa, papuoštas su bambukais ir ant grindų - karvės odą. Beje, bet parketas į kambarį arba miegamąjį Netiksli pasikeitė, pasikeitė nežymiai, nuleisti jį ant originalaus modelio, todėl ji yra unikali. Ir nuostabus žingsnis, mano nuomone - tai visiškai "mediniai" siena TV srityje. Originalus dėmesys yra viršutiniame sienos įrėminti tamsiai ąžuolo baro. Iš kavos staliukas priskirtas vaizdingame antikvarinės krūtinės vaidmuo, įteikė man Oksana Fedorova. Ji davė Papuošalą. Dekoratyviniai medinės grindys ąsotis skirtas vyno, radau Uglich. Bet jis paėmė kitą vaidmenį - vaza su džiovintų gėlių. Net Igoris pažadėjo atkreipti freska ant vienos sienos su įdomiu sklypo. Tikiuosi, tai įvyks greitai.

Žurnalistė: Kas yra ženklas «El Mariachos» per priekines duris?

DM | Tokia dovana Aš dizaineris. Mariachi - vienas iš populiariausių žanrų scenos menų nuklysti Meksikos aktoriai man tinka dvasia, ir nuotaika, ir pritardamas vardo.

Žurnalistė: Kas jūs ypač brangus bute?

DM | Man patinka, kad viskas yra natūralus, natūralus. Nėra dirbtinis, plastiko, šalto aukštųjų. Akmens, medžio, metalo - kas gali būti geriau?! Universalus stiliaus, kurioje nieko dirgina. "Tada Italija 30s", - sakė Igoris ir man patiko šį apibrėžimą. Jis darė tai, ką norėjau, bet aš negalėjo tiksliai formuluoti. Kiekvieną dieną aš labiau įsimylėjęs bute, ir tai, manau, nuostabus.