2015 m. gegužės 24 d., sekmadienis

"Žvaigždžių" butas

"Žvaigždžių" butas


Diana Hodolayskaya - TV laidų vedėja, absolventas mokslininkas, sujungia savo laiką mokytis su sėkmingo modelio karjerą. Prieš penkerius metus ji šventė įkurtuves Vakarų rajone sostinėje, erdvus butas, kuris su profesionalaus dizainerio pagalbos, kad visiškai atitinka jų stiliaus pageidavimus ir idėjas apie komfortą. Tačiau, sakė Diana, "amžinas noras kaitos, atsinaujinančios energijos, neduoda ramybės man", todėl interjero netrukus gali tapti numeris vienas. Pavyzdžiui, pakeisti sienų spalvą svetaine.

Žvaigždžių butas

Corr. Diana, kokiais kriterijais tu vadovautis renkantis būsto ateitį?

DH | Norėčiau gyventi Maskvoje ar gerai renovuotas namas prie Patriarcho tvenkiniai - plotas man primena Kijeve, kur aš praleido keletą metų, ar jau švarioje, žalia Vakarų rajone su puikiu infrastruktūrą. Kaip rezultatas, aš sustabdytas ant antrojo varianto, plotas Rublevskoye magistralę. Man patiko naują Mūrinis, patogus išplanavimas plotas šimtų kvadratinių metrų (privačių ir svečių sritys yra atskirtos), erdvi terasa trisdešimt kvadratinių metrų.

Žvaigždžių butas

Corr. Pasakykite mums, kaip jūs surengė butą.

DH | Virš dizainas mes dirbome kartu su Olesya Kondakovas profesionalus interjero dizaineris.

Žvaigždžių butas

Gyvenamasis kambarys su elegantiška klasikinės kolonos, papuoštų garbingas dvasią priėmimo salėje. Balta fortepijonas centre - ne tik grožio. Aš išmokau muzikos, mokytis groti (juokiasi).

Ant sienų pakabinti aš jo nusifotografuoti už Rusijos žurnalas Jungtinėje Karalystėje kapitalo žinomas fotomenininko Jono Rankin. Jis - daugelio portretų įžymybės, pavyzdžiui, Madonna ar Anglijos karalienė autorius, todėl aš buvau laimingas (juokiasi).

Židinys plotas turi didelį kampinį sofos apmuštos nubuko ir konvertuojama žurnalinis staliukas su apmuštos oda bazę. Mažas lauro į kambarį yra rezervuota virtuvė su kompaktišką įrenginį - Aš retai virėjas namuose. Priešais virtuvėje, į su nuotraukomis nišų, organizuotas valgomojo zona. Lentelėje čia - su sukamaisiais sukasi lentelės viršuje pagamintas iš onikso. Jo aš, kaip kėdės, nusipirkau "Grand". Ir neseniai, aš padarė dovaną - aukštos grindų vazos su rožių. Jie atrodo gražus. Kaip dekoratyvinis maišelį su gėlių ant grindų.

Į gyvenamasis milžinas langai, ant grindų, kaip terasoje, o šiltesnio mėnesius, paprastai plačiai atverti. Jie puošia erdvus, subtilus, nėrinių tiulis užuolaidos ir stilingas pieniškas. Čerpių šviesos granito ir sienos papuoštos baltais dažais.

Corr. Padaryti jūsų vonios elegantiška svetainė paramą. Bet čia, kaip matau daugiau pastabas prabanga, kurios yra tinkamos moteriškų vonios kambarys.

DH | Taip, prabangos poveikis sukurtas iš "Saulės" kartu yra paryškinamas spalvų plokščių oniksas (į vonią ir dušo srityse), aukso maišytuvai ir aksesuarai, paauksuotas veidrodžių rėmai ir neįprastas retroformy stovinčioje pirtyje. Vandentiekio iš Villeroy & Boch.

Ant grindų - natūralių tiko su alyvuoto, o ne šalto plytelių. Tai buvo man svarbu taškas į vonios įranga. Tai sukuria komforto atmosferą. Taip, ir stovi basomis ant medžio, bet ne ant uolos, net šildomas, daug gražiau.

Esu Vėžio ženklas, todėl man patinka kontakto su vandeniu, kad vonios kambarys - viena iš mano mėgstamiausių kambarių namas (juokiasi). Jam, kaip abejingo ir mano augintinio - balta Spitz Baby, kuris išvedžiau iš Amerikos. Aš reguliariai maudytis jį. Šalia vonios yra labai funkcionalus persirengimo kambarys, kur viena siena yra saugomos dėl neįprastų magnetai kolekcijos, atvedė mane iš įvairių šalių.

Corr. Ir, žinoma, iš moteriškumo idėja buto stiliaus kulminacija galima laikyti miegamojo interjeras ...

DH | Aš paklausiau interjero dizainerio sugalvoti man (nes aš dar susituokę) merginos kambarys, Boudoir dekoruoti juodos ir baltos spalvos. Olesya pasiūlė vieną sieną padaryti balto audinio įtampą, turintys reljefinį paviršių, o iš abiejų lovos pusių įdėti dekoratyviniai dizainas korsetai, pririšti su juoda šilko kaspinais. Panašus "korsetas" dizainas ir Juodosios stalas lempos su šilko atspalvių. Į persirengimo plotas mano "Boudoir" - Italijos originalus kėdė dizainas, kuris jungia klasikinę formą ir apdaila su vienos iš Andy Warholo ir elegantiškas stalo konsolės paveikslų spausdinti. Iš Italijos ir balta lova su Pagalvėlė apmuštos oda, ir lentelių Art Deco dvasia. Atkreipkite dėmesį, kad aš negatava savo lovoje antklodė, man patinka tai nugriovė lova. Yra kažkas šiame intymių fizinių (šypsosi).

Kaip apdailos kambarį, tada ant grindų - tamsiai tiko sienos dažytos balta, durys gaminamos iš ąžuolo užsisakyti vidaus šeimininkus ir langai - mediniai langai, papuoštas su baltais užuolaidos ir užuolaidų juodo aksomo. Tai buvo ne visai taip nuobodu, aš praskiesti juoda ir balta spektrą ryškių fuksijos akcentais.

Mano pasididžiavimas čia - porceliano liustra, tarsi drugeliai spiečius, aš myliu savo fantastinių būtybių. Kai pamačiau "British Journal liustra, jis nuolat nuotrauką ir vėliau suprato, kad tai Londone. Dabar kiekvieną rytą atidarymo akis, matau stebuklą, meno kūrinį, ir ji nustato mane ant tinkamu būdu. Juk svarbu, kad mes matome pirmąjį pabudimas ...