2015 m. gegužės 21 d., ketvirtadienis

Neįprastas būdas spręsti su vaikų isterijos

Neįprastas būdas spręsti su vaikų isterijos

Kalifornijos gyventojas rado nestandartinį ir labai teigiamą būdas kovoti su begalinis tantrums keturi jo dukterų.


Jauna mama Jennifer après išsiaiškino, kaip elgtis su savo mažai dukrai Danielle tantrums - balso juos. Paskelbė vaizdo pranešimą "YouTube", rodo, Jennifer, kaip ji tai daro. Kaip rezultatas, pats kūdikis pradeda juoktis, kaip tiksliai prognozuoja motiną ir sako, kad jos riksmus ir šauksmus ir isteriškas baigiasi savaime. Vaizdo jau įgijo daugiau nei 370,000 peržiūros, nes dauguma tėvų ateina į neviltį vaikystės tantrums ir tiesiog nežinau, kaip elgtis šioje sudėtingoje ir varginančių abiejų situacijos pusių.



Jennifer sakė Huffington Post ", ji nusprendė išbandyti" Voice metodas ", nes ji ir jos dukra yra labai pavargę savo blogo elgesio, o ne racionalūs argumentai Daniel tiesiog neveikia" Aš maniau, kad gali padaryti savo juoktis ir atleiskite situacijos gerai, tada mes tiesiog eiti miegoti. "

Jennifer tikisi: kiti tėvai supranta, kad šiuo atveju tai nėra ignoruojant vaiko jausmus klausimas. "Aš niekada padaryti, jei aš maniau, ką mano elgesys pakenkti mano dukra - paaiškino ji. - Kartais jūs tiesiog reikia šiek tiek įdomus padėti vaikams per isterijos laikotarpiui. "