2015 m. gegužės 25 d., pirmadienis

Naujas butas Baris Alibasova

Naujas butas Baris Alibasova

Baris Alibasov - nuolatinis gamintoja "Na-Na" - prieš trejus metus, patyrė katastrofą: jo didelis butas Maskvoje centro sudegino ant žemės. Bet dėka interjero dizaino studijos ir daug draugų pastangomis žmogus ne tik atstatyti, bet ir radikaliai transformuotos savo bute. Visai neseniai vyko oficialų pristatymą į spaudą.

Naujas butas Baris Alibasova

Corr. Baris Karimovich, Sveikinu Jus sėkmingai užbaigti remontą. Nemanau manyti, kad asmuo vadovauja turistinis gyvenimo būdą, gali būti gydomi tokio dėmesio į jūsų namus ...

B.A. | Tik priešingai. Chaosas paprastai karaliauja tie, kurie visada sėdi namie, ir todėl neturi mokėti jokio dėmesio į jį. Asmuo, kuris yra retai gimtoji sienos, remti tobula tvarka ir sukuria komfortą. Aš asmeniškai visada suteikia didelę reikšmę, ko man supa. O dabar net filosofinis požiūris į aplinką. Galų gale, mes dažnai net neįtaria, kaip daug kas priklauso nuo tinkamo organizavimo erdvėje. Joje slypi galinga išgyvenimo funkciją. Ir aš suprantu, tarp klajoklių ir sėdimas skirtumą.

Naujas butas Baris Alibasova

Corr. Dabartinis dizainas interjeras bute yra iš esmės skiriasi nuo ankstesnės. Aš vadinčiau meninės kičo natūra su naujausiomis technologijomis. Arba erdvė jūs turite nuobodu?

B.A. | Viskas priklauso nuo vidaus ritmu. Pavyzdžiui, gyventojai Šiaurės Europos šalyse, kur neišsiskiriantis gamtai bei kraštovaizdžiams ir dekoro nori tyliai, su visais natūralių atspalvių, baltos tonai. Ir aš tikiu, Nomad, kuris gimė dykumoje, genetiškai absorbavo margas spalvas Rytus. Aš interaktyvumo būdingas savo nuomonę, o aš negaliu pakęsti nieko įšaldomi. Persirengimo kambarys man puikiai. Man patinka visų ekstremalių apraiškas.

Corr. Aš žinau, kad jūs nepasikeitė vieną dizainerį, prieš pradedant dirbti su Elena Krylova studijoje. Jie nesuprato savo idėjas?

Naujas butas Baris Alibasova

B.A. | Teisė. Bendra kalba rasti tik su ja. Dirbome apie projektą beveik ištisą parą, teigiama, bet visada ateina į vieningu sprendimu. Jos dizaino studija pradėjo kurti butus, kaip aš jau nusipirkau baldus, gana įvairi - italų, prancūzų, vokiečių, kinų gamybos, bet klasika, grynas tonai - balta, raudona, juoda, auksas. Jai Lena tiksliai pakėlė apdailos medžiagos, meno objektus, jei įmanoma, pastatytas dekoratyvinis nišą, rasti įmonės Artemide ir flos originalios lempos. Beje, atsižvelgiant į apšvietimo, aš primygtinai reikalavo penkių iš eilės spalvų: raudonos, žalios, mėlynos, raudonos ir geltonos spalvos. Aš žinojau, kad aš norėjau pamatyti savo bute, ir dizaineris labiausiai visiškai išreikšti. Ir gana lengvai. Ir pagrindinės sąvokos šiame bute - išgelbėjimas nuo skausmo, tiesiomis linijomis, didelis nemokamas apimties. Savas keistenybė erdvės, neįprasti, netradiciniai jos suvokimas. Tiesiog grindys, sienos, lubos - per paprastas. Dėl šios priežasties, kiekvieno kambario lubų buvo įdomus: sienos "transformuotos" į lubų, grindų - sienose, ir tt Štai projektavimo metodas.

Naujas butas Baris Alibasova

Nepaisant to, kad mano architektūros išsilavinimą, aš sukurta savarankiškai salė, visa kita yra labai talentingas įrengė Elena Krylova. Pavyzdžiui, vieno iš kambarių, kur yra paslėpti spindulį, lyg tekančio žemyn nuo naftos lašelio, lubų mąstymo. Paprastai taikomas buto interjerą labai naujausia sudėtingų technologijų. Tarkime, 3D plokštės, pagaminti iš MDF. Vienos sienos į kambarį ryškiai raudonos, briaunuotas, o jos paslėpta ekonomikos spinta, kuri yra neįmanoma atspėti iš pirmo žvilgsnio. Tai stebuklas! Paskutinis žodis dizainas.

Corr. Taip, yra gyvas nuostabi ...

B.A. | Tai labai nestandartinio. Įleidimo balta-juoda grindys, sienos dažytos neutralia spalva, šilko užuolaidos ant langų. Norėdami paslėpti spindulį, Jelena atėjo su papuošti ji yra skirta kaip medis su plinta karūna, kurią aš vadiname atominis sprogimas. Jis yra pagamintas iš medžiagos, naudojamą hamamus statybai. Paaiškėjo kūrybinį plastikinį tirpalo.

Ant vienos iš abstrakčių paveikslų Kinijos avangardo menininko, mano draugas, iš kitos sienos - iš kurį Italijos meistrų skalūnų skydelyje. Galiu pasakyti, be netikro kuklumo, kad mano svetainė hipnotizuoja visiems, kurie ateina čia.

Durys iš "Sophia" yra taip pat neįprastas bet kur - atvira priešingomis kryptimis. Visoms medžiagoms gipso galiu pasakyti ačiū Vokietijos firmos Knauf.

Corr. Virtuvė - modernų. Tu renkiesi?

B.A. | Taip. Blizgus juodas ir oranžinė virtuvė yra labai funkcionalus. Patvarus, gražūs Kibirkščiuojantis kvarco akmuo stalviršiai, grindų - tamsiai granito su aukso gyslomis. Beje, aš primygtinai reikalavo, kad banguotas sienos virtuvėje ne tik balta ir lubų šviesos su halogeninėmis lempomis, sukurti įvairialypei garsumą.

Corr. Miegamojo interjeras padaryta labai šokiruojantis būdu ...

B.A. | Jis yra iš Art Deco dvasia: tapetai, sukurti komforto, medinių grindų pojūtį, imituojanti minkštą tamsios odos, pilka spinta, lempa su kristalais Swarovski. Nakvynė padarė ypatingą eskizas, aukštos, iki lubų, šviesos odos Pagalvėlė, padengtos Šinšila. Mano žmona Liliana Viktorija patiko ši idėja.

Corr. Pasirodo, kad jūs sukūrėte savo svajonių butą?

B.A. | Ne Nors viskas yra išdėstyti mano skonio, nors jis yra gana plokščia mano finansines galimybes, o ne visą pasireiškimo fantazijos. Ir aš esu dėkinga daugelis jo draugų, kurie atsakė, kai turėjau rūpesčių ir padėti remontui. Visi jų pavadinimai - dėl "Wall of Honor" teisę prie įėjimo. Taip pat iš Ala ir montavimo portretas. Juk Ala pirmą kartą atėjo į pagalbą. Po kelių dienų po gaisro, aš negalėjo gauti per jį, nežinojo, ką daryti, bet todėl, kad jos situacija buvo išeiti iš aklavietės. Tačiau viskas, kas vyksta, turbūt geriau. Aš atnaujinama gyvenimą.

Corr. Sprendžiant iš situacijos, jums - urbanistas. Ar jūs planuojate perkelti iš miesto?

B.A. | Ne Aš nepritariu kaimo gyvenimo būdą. Kai kas nors verkia iš džiaugsmo, kad jis ketina į šalį, aš nuoširdžiai įdomu. Gydo atmosfera gali būti sukurta miesto bute. Neatsitiktinai aš einu visur su įrangos iš bendrovės "Klimato laboratorija" išlaikyti tam tikrą temperatūrą pagalba, oro pašalinta kenksmingų komponentų, vėdinimo sistema yra puikus. Tačiau pagrindinis dalykas - yra ekokomnata su suomiška pirtis ir vadinamąjį laukimo salę, kur yra mėlynas sofa, spinta, ant grindų - mėlynas kilimas, o sienos dažytos mėlynai. Ir mano namai, bet ryškus asmenybės turi tiksliai priedai - visi kilimėliai su savininko vardu.